niedziela, 6 września 2015

(...) "czasem gdy przychodzi, przychodzi za późno"..:(


10 komentarzy:

  1. Głos działający jak lek na uspokojenie skołatanych nerwów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i na mnie działa ten głos. I kto by pomyślał, że po wypadku ww 1963 roku tak pokrzyżują się plany jego futbolowej kariery. Przeznaczenie? Być może nigdy nie poznalibyśmy tych cudnych ballad w jego wykonaniu, gdyby nie wypadek.:)
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  2. Bez kozery napiszę: on jest (był?) dobry, lepszy niż Ordonówna :)))
    Mnie martwi jednak coś zupełnie innego. Mam wrażenie, że stałaś się ostatnio niespotykanie sentymentalna :) Czyżbyś się zakochała Dag?
    Pozdrawiam pięknie w niepiękną niedzielę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martwi Cię ?????????????? Ha, ha, ha......
      "Każdemu wolno kochać
      to miłości słodkie prawo
      bo kocha się sercem a każdy je ma
      Każdemu wolno kochać...
      a więc za miłości sprawą,
      niech znikną troski
      a radość niech trwa"
      Pozdrawiam ślicznie ....z deszczem.:)

      Usuń
    2. Nie martwi mnie to, że mogłaś się zakochać, ba, życzę Ci z całego serca tego pięknego stanu. Martwi mnie to, że w związku z tym wpadasz w tak sentymentalny nastrój :)

      Usuń
    3. Oj tam, oj tam, jaki nastrój?
      Uśmiech posyłam:)))

      Usuń
  3. Wspomnienia gonią wspomnienia - niektóre nie dają się wyprostować... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Mimozami jesień się zaczyna
    Złotawa, krucha i miła (....)

    Mimozami zwiędłość przypomina
    Nieśmiertelnik żółty październik...."

    Pozdrowienia posyłam...choć Adresatki nie ma w domku.:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na miłość nigdy nie jest za póżno.Wystarczy ,że przyjdzie.A gdyby tak nie przyszła wcale? Przezyć życie nie kochając? Jakie ubogie by wtedy było!

    OdpowiedzUsuń
  6. https://youtu.be/iTMw1Sc19uU

    Ona zjawia się jak ćma...))) Życie bez miłości... to tylko pół życia.
    Serdecznie pozdrawiam.:)))

    OdpowiedzUsuń