niedziela, 27 września 2015

Owoce dzikiej róży i kwiat astry.


17 komentarzy:

  1. Wydaje się ten kolor czerni ciekawy, szczególnie do zdjęć
    ładnie teraz wygląda blog, tak elegancko
    wyjątkowy w kolorze jest kwiat astry, mocna niebieskość
    natura lubi takie mocne kolory
    gorąco pozdrawiam Daguniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysiu, on był fiołkowy, ja mu trochę pomieszałam szyki.:))) Teraz mi się bardzo podoba. Zacznę się bawić kolorami chyba.... na blogu:)))))
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cóż... to jest chyba specyfiką komputerową, która daje ogromną skalę możliwości.
    uważam jednak, żeby nie przekroczyć pewnych granic, bo można przedobrzyć.
    chociaż eksperymentowanie kolorem daje zaskakujące efekty.
    pozdrawiam cieplutko zmarznięty z zimna,,, wrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Rysiu, łatwo można coś zepsuć...wszystko ma swoje granice, normy,
      przesada nie jest dobra.
      Jednak uważam, że z kolorem i kształtem można wyczyniać cuda...ot tak dla zabawy i otrzymać rewelacyjny efekt.:)
      Dużo zdrówka życzę.:)

      Usuń
  4. Jesień zachwyca swoimi kolorami i obdarowuje nas swoimi darami:) niech to będzie dla Ciebie Dag inspiracją do pięknych fotek:)
    W oczach Maleństwa widać radość i miłość do Laili:) czuć między nimi chemię przyjaźni:)-to w nawiązaniu do poprzedniej notki.
    Życzę jesiennych cudowności Daglezjo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszmy oczy brązami złotawymi, miodowymi czerwieniami, cała paletą ciepłych jesiennych barw. Jedynie w tym czasie je można spotkać w przyrodzie. Dla mnie są ...jakby wyciszeniem.:)
      Pozdrowienia serdeczne Amasjo.:)

      Usuń
  5. z dzikiej róży jest dobra nalewka:)
    a kwiat astry śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piłam :((( Ale nic straconego, wszystko przede mną.:)
      Pozdrawiam jesiennie.:)

      Usuń
  6. fajny kolor astry
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorami jesień się zaczyna ...jak śpiewał Niemen.Dużo kolorów życzę.:)))

      Usuń
  7. Obcując na codzień z przyrodą ,człowiek staje się łagodniejszy ,wyciszony ,bardziej przyjazny ludziom.Nie ma w nim nerwowości ,pośpiechu ,wzajemnego potrącania.
    Zmieniłam czas,dzięki ,nawet przedtem nie patrzyłam co wyświetla się przy notce czy komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcując z przyrodą..bardziej czujemy się jej częścią..i rozumiemy ją, a jest ona odpowiednio poukładana...Dlaczego człowiek się sprzeciwia i koniecznie chce zburzyć jej rytm? Nie rozumiem.:(((
      Serdeczności posyłam.:)

      Usuń
  8. Mogę znów trochę przekornie? :) Wiem, że pozwolisz :) Otóż astry i owszem, nawet mi się podobają, a ten Twój jakiś ekstra. Gorzej z dziką różą. Dla mnie to chwast pospolity. Zasiał mi się w żywopłocie i z nic w świecie się go pozbyć nie mogę.
    Pozdrawiam pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwast powiadasz? Może i chwast, ale jaki uroczy ma kwiat , a potem owoc. Poza tym, to źródło wielu cennych witamin i...pożywienie dla ptactwa. Rozumiem, że w Twoim żywopłocie, pewnie zadbanym...jest chwastem. Niestety z ludźmi jest podobnie....są ludzie
      chwasty ( nie zaprzeczysz), a co za tym idzie należałoby takie osoby "włożyć" między im podobnych, by nie szkodzili ludzkości.
      Pozdrawiam jesiennymi barwami.:)

      Usuń
  9. Kiedyś, krzaki dzikiej róży rosły obok mojego domu
    - wtedy nie doceniałam wartości owoców...
    Astry też miały wiele kolorów - miałam duży wybór
    - zostałam przy jednym... przy swoim (!)

    DAG. - pozdrawiam Ciebie z bawiacsieslowem.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, ha, taaaaaaaaaaaak...ja pozostaję przy swoim jak mam wybór. Ale ja siebie bardzo lubię i nie mogę sobie odmówić racji.:-)))))
    Pozdrawiam z przymrużeniem oka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam u Ciebie na "Między prozą a ....."..cudowne miejsce victoriaanin. Zanurzyłam się po czubek głowy , po kres chłonięcia, byłam na samym dnie kufra. jesteś niesamowita w opisie, każdy szczegół...jakbym na własne oczy widziała..ba ja czułam zapach i dotykałam wszystkiego.
      Serdeczności tu Ci zostawiam .:)))))

      Usuń