sobota, 9 stycznia 2016

Moja zima.:)












24 komentarze:

  1. Naprawdę Daguniu można podziwiać Twoje zdolności do przekazywania piękna natury, przyrody.
    Masz wyjątkowy talent fotografika, a Twoje zdjęcia zmieniają się w obrazy malowane przez słynnych malarzy.
    To nie są czcze słowa. moja opinia opiera się na wieloletnim doświadczeniu fotografika, na długoletniej obserwacji Twojej twórczości.
    Bardzo gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za ocenę , tym bardziej ...ze z ust profesjonalisty, niemniej zdaję sobie sprawę,że mogłyby być lepsze technicznie,ale...musiałabym się bardziej zaangażować.
      Pozdrowienia posyłam.:)))

      Usuń
  2. Zabierz mnie na ten spacer ze sobą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodź Kochana, mnie byłoby też przyjemnie w towarzystwie,bo zazwyczaj sama buszuję, bywa, że z lękiem..bywają niebezpieczne momenty w takim oddaleniu w "dzicz", ale ile adrenalinki.:))))
      Cieplutkie pozdrawiam Liiviio.:)))

      Usuń
  3. Cieszmy oczy ...pięknem polskich krajobrazów.
    https://youtu.be/OYZDGC-Edj0
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daglezjo, jak ja Ci zazdroszczę tych widoków i... śniegu:))))) pięknie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amasjo...śniegu dopadało..jest pięknie.:) Byle nie roztopił się szybko.U Ciebie pewnie też popadało. Jeszcze zima długa nacieszysz się.:))) Cieplutkie pozdrowienia posyłam.:)

      Usuń
  5. Przepiękne widoki
    i morze... które kocham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Maniki, jesteś miłym gościem.:) Dziękuję za komentarz i odwiedzinki.:))))

      Usuń
  6. prześliczną masz zimę muszę przyznać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię pola zasypane śniegiem, ale i zalane słońcem:))) Kocham wszystkie pory roku, w każdej znajduje coś szczególnego, bez czego trudno byłoby żyć.:)))
      Pozdrowionka posyłam.:)

      Usuń
  7. Daglezjo, malujesz i rozdajesz... morza - przestworza.
    Piękne są Twoje drogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty również wybierasz piękne ścieżki...ale wybór do nas należy
      i to jest najfajniejsze. Pięknie pozdrawiam.:)

      Usuń
  8. cudna ta Twoja zima Daglezjo,ja w tym roku nie widzialam jeszcze sniegu,wczoraj padal wstretny deszcz wial wiatr ,a dzisiaj dla odmiany slonce i tak naprzemiennie...
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Twój śnieżek dopiero się mrozi u Aniołków w zamrażarce, pewnie spadnie i sprawi Ci wiele radości. Cieplutkie pozdrowionka posyłam.:)

      Usuń
  9. Fotka nr.1 pod tytułem: "Żubr przeszedł koło nosa" ;-))))))))))
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. To stado jeleni...i to kilkanaście sztuk..byłam zafascynowana...stałam bez ruchu kilkanaście sekund, zanim przypomniałam sobie o aparacie. To było moje drugie spotkanie... sam na sam z tak wielkim stadem. Później widywałam same samce...rogacze, albo samiczki..łanie.Prawie co dzień widuję koziołki i sarny, ale to już nie to.:Cieplutko pozdrawiam.:)

      Usuń
    2. Przepraszam Uczuciowy..coś zrobiłam nie tak i zginął Twój drugi komentarz. Nie było to celowe:((( Po prostu odpisałam i kliknęłam nie to co trzeba,a napisałam,że żubra za rogiem nie lubię...raczej żywca z puszki...jeśli już.:) Pozdrowy.:)))

      Usuń
    3. uczuciowesmaki14 stycznia 2016 22:44

      Aaaaaa, a ja zobaczyłem żubry bo "Dobrze jest kiedy żubr tuż za rogiem" ;-)))))))
      I tak tego typu widoki bezcenne :-)
      Pozdrawiam.
      Znalazłam to co zginęło:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  10. Dzięki za odwiedziny...posyłam pozdrowienia.:)))

    OdpowiedzUsuń