czwartek, 14 stycznia 2016

Zmyśleni


10 komentarzy:

  1. sliczna ta piosenka Daglezjo
    trzymaj sie cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie Ulu wszystkie piosenki Grzegorza Tomczaka, jego chropowaty głos i słowa piosenek, ale i tę cudowną atmosferę jaką w nich stwarza.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daglezjo, niech będzie... muzycznie :)
    mam i ja coś w podobnym klimacie. Posłuchaj...
    https://www.youtube.com/watch?v=kBT9IXKTwFk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...bardzo mi "do twarzy" z taką muzyką:)))
      Buziaki posyłam za "taki" prezent .:)))))

      Usuń
  4. z czystą chęcią wysłuchałam i wsłuchałam się w słowa :)
    Piękna melodia i słowa :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Julio, jest tyle cudnych piosenek...a tak mało czasu by usiąść i się wsłuchać...dlatego często łącze słuchanie z pracami domowymi, ale to już nie to.:)))
      Cieplutko pozdrawiam.:)

      Usuń
  5. Pierwszy raz przyjemność miałam wysłuchać

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś musi być ten...pierwszy raz.:)))))

    OdpowiedzUsuń