sobota, 30 lipca 2016

Nad Kanałem Jamneńskim.:)




Falochron






12 komentarzy:

  1. zupełnie niesamowite miejsce i wspaniałe zdjęcia
    tylko podziwiać Daguniu
    wiele serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie jest w moich stronach Rysiu...wystarczy mieć chęci i zdrowie, by odkrywać własne podwórko.:)
    Serdeczności posyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Dag! Z Twoich fotek bije spokój. Tak mi rób, tak mi dobrze ;)))
    Życzę Tobie (i przy okazji sobie) wielu wielu wspaniałych odkryć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Twórcza za życzenia. Wyjazd nad morze, to był mój prezent urodzinowy, kilka dni temu.:) Fotki to już koniec dnia...po drodze robione. Piękny widok kazał się zatrzymać i jeszcze trochę "pobuszować". Byłam nad tym kanałem, zanim zbudowano falochron (interesujący i kontrowersyjny).:)
      Ślę pozdrowienia... z falami Jamna.:)

      Usuń
    2. Ach! W takim razie ściskam urodzinowo i życzę dobrej kondycji na kolejne lata. Urodziłyśmy się w tym samym miesiącu Dag ;)))

      Usuń
    3. Odwzajemniam życzenia.:)Lipiec to piękny miesiąc, pewnie jak i ja kochasz ciepełko.:)
      Pozdrawiam spod znaku "Lwa".:)

      Usuń
  4. Pozdrawiam (w świetle i w mroku rehabilitacji)...
    Zdjęcia oddalają "horyzont krzyku" - niech trwa cisza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę ninelnsg5 dużo zdrówka i spokoju.:) Ech to zdrowie " "Szlachetne zdrowie,
    Nikt się nie dowie,
    Jako smakujesz,
    Aż się zepsujesz. "
    Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak mi się właśnie wydawało ,że się wczasujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem w domku ....odpoczywam.:))))))
      Pozdrawiam serdecznie.:)

      Usuń
  7. Jakoś pusto tam ale za to klimatycznie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech to było późnym wieczorem, w zimny dzień. Poza tym ja tam byłam przejazdem jedynie, ale widoki mnie sprowokowały do połażenia po pustej plaży. I ciekawostka...po prawej stronie Kanału jest plaża dla nudystów, absolutnie akceptowana przez lewostronnych plażowiczów.:)
      Pozdrawiam serdecznie Uczuciowy.:)

      Usuń