wtorek, 23 sierpnia 2016

Kilka wspomnień lata.


Bujam w obłokach.:)


Łazi miedzami jak ja, nie znam go.:)


Park wodny - Koszalin.


Park wodny - Koszalin


Część kolekcji...na spacerku


W domku im ciasno


Królestwo Monstery


Kocham wodę, dlatego często bywam na bałtyckich plażach


Jezior nie omijam


Te ptaki przelatywały nad jeziorem ...wieczorem

Jesień 
--------
lasem
borem
miedzami
na granicy nieba
liliowo miodowo dźwięcznie
jeszcze wcześnie
młodzieńczo
z przytupem
jastrzębio
gołębio
słowiczo
z narzuconą opończą od ros skrzącą
z babiego lata
posuwistym krokiem
jesień bieży

                  Daglezja
 

12 komentarzy:

  1. Kot, jezioro i szpaki (tak przypuszczam) wspaniałe.
    Pozdrawiam pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny kot...to Twój...ten na awatarze..cudo:)))
      To były kruki i gawrony ...niestety. Mają w parku gniazda.
      Pozdrawiam najserdeczniej.:)

      Usuń
  2. Daglezjo, z tym co już mamy, możemy założyć kaktusiarnię :)))
    Zawsze chciałam mieć rudego kotka...aaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ten kot jest do ...oddania, właścicielka ma ich siedem.
      Rozumiem daleko.:)
      Serdeczności posyłam.:)

      Usuń
  3. Patrząc na kaktusy popadam w zadumę...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...podobno ludzie nieszczęśliwi kochają kaktusy, ale ja nie wierzę.:)
      Serdeczności posyłam.:)

      Usuń
    2. Może jest w tym coś z prawdy (?)
      - choć nie napisałam, że kocham kaktusy...
      Ja tylko na ich widok zamyślam się - nad wymagającą i niewymagającą naturą.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. To ja je kocham ninelnsg5, Ty zamyślasz się nad nimi,ja je po prostu znam i...kocham. Zauważ jak czasem przybierają dziwne kształty, jakby po utracie ręki czy nogi, a mimo to rosną. Wytrzymują bardzo złe warunki klimatyczne,suszę, a wystarczy promyk słońca i odrobina deszczu i wydają najcudniejsze kwiaty świata.
      Pozdrawiam ciepło.:)

      Usuń
  4. Właściwie nie wiem czy bardziej podziwiać Twoje układy z naturą, czy kunszt fotografiki i siłę poezji.
    Jak zwykle u każdego twórcy są rzeczy zapierające dech w piersi, jak i te bardziej zwyczajne, choć doskonałe.
    Nie chcę analizować poszczególnych obrazów, wyróżnię obraz ptaków.
    Świetny, poruszający, doskonały kompozycyjnie.
    Wiersz świetny.... oj jesień bieży, dla mnie absolutnie za szybko
    Pozdrawiam cichutko, serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, my z naturą się bardzo dobrze rozumiemy Rysiu.
      Kruki latały wieczorem nad jeziorem,jest ich setki, a jak pięknie kraczą.:))))))
      Pozdrawiam najserdeczniej.:)

      Usuń
  5. .. Twoje zdjęcia i wiersz, jak zawsze, są bardzo ładne.. ale urzekły mnie 2 fotki : 'nad jeziorem i z ptakami'.. usiadłam sobie nad jeziorem i.. podziwiam przelatujące ptaki.. ;)

    .. niezwykły czas 'babiego lata', jeszcze chwilkę, jeszcze moment..

    - pozdrawiam bardzo ciepło i serdecznie A. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezioro...ech moja słabość, a ptaki to jego uzupełnienie. Kocham takie miejsca. Pozdrawiam ciepło i słonecznie...na dworze pięknie...słychać cykanie świerszczy...urzeka.:)))

    OdpowiedzUsuń