niedziela, 29 stycznia 2017

Zima ...u mnie. Te fotki dedykuję Liivii.:-)









"Dwóch słów spotkanie na mroźnej równinie
gdzie nawet gwiazdy spotkać się nie mogą
gdzie co dzień słońce szamocząc się ginie
razem z chmur skrzydeł korsarską załogą.

Jesteś tu?                                                                                            
Jestem...

Dwóch twarzy zbliżenie
gdzie tylko noce spotykać się mogą.
Oto dzień śnieżny i lodowe sanie
jadące wolno bezpowrotną drogą."

Ten wiersz Marka Skwarnickiego dedykuję tym, 
którzy spotkali się na blogu
i odnaleźli się, 
pomimo dzielących ich światów.

Daglezja

10 komentarzy:

  1. DAG.
    Twoje pierwsze zdjęcia, zamieszczone w tym wpisie
    - ukazują jedność ziemi i nieba...
    Pozdrawiam, przesyłając wewnętrzne ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedność...tak, żeby jeszcze człowiek zrozumiał,że jest również częścią tej jedności i nie wynosił się ponad nią. By przestał czuć się panem nieba i ziemi, pokornie pochylił głowę, bo czymże jest wobec wielkości przyrody, pyłkiem marnym.
      Posyłam serdeczne pozdrowienia.:)

      Usuń
  2. To wspaniale, że przekazujesz te cudne zdjęcia Liwii
    Aura i poezja Twojego blogu fascynuje.
    Nie mogę się napatrzeć, a u mnie prawie nie ma już śniegu, natomiast lekki mróz i słońce
    Gorąco pozdrawiam artystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że pięknie u mnie? I jak tu nie kochać zimy Rysiu. Ona jest cudna.
      Cieplutkie pozdrawiam.:)

      Usuń
  3. Daglezjo,taka zima to ja rozumiem.Chociaż zimy jako takiej nie lubię.
    Te ptaszyny na śniegu rozczulające.Bardzo dziękuję za imienną dedykację zdjęć.
    Tak sobie myślę ,może nieskromnie, że przesłanie załączonego wiersza ,może dotyczy też nas, Ciebie i mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę,że wędrując po tej śnieżnej bieli, nie brakłoby nam Liiviio tematów. Posyłam najcieplejsze pozdrowienia, ogrzane zimowym słoneczkiem.:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zima, piękne zdjęcia, piękny wiersz:)
    Pozdrawiam Dag!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima w takim wydaniu, mogłaby być do ...marca.:) Niestety śniegu o wiele mniej , za to lodu pełno.:) Dziś słonecznie u mnie i kryształowe powietrze. Wybieram się daleko na spacer.
      Pozdrowienia posyłam.:)

      Usuń
  6. ..zachwycają i urzekają Twoje przecudne zdjęcia zimy! ..niezwykła dedykacja wiersza Marka Skwarnickiego.. dziękuje, że jesteś A. :)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Mgiełko:-) Zima sama w sobie, a zwłaszcza widziana z okna ciepłego pokoju ...jest urocza, piękna jest dla mnie kiedy idę po kolana w śniegu, idąc jest mi ciepło. Niestety...inaczej widzą ją bezdomni ludzie,inaczej zwierzęta i ptaki. Brak karmy, mróz i człowiek z bronią w ręku czai się na nie... za każdym drzewem.:-( A przecie dziś nie ma potrzeby robić takich rzezi, tzn. polowań z nagonką, kiedy praktycznie zwierzę nie ma szansy się obronić. Czy to jest humanitarne, czy potrzebne? Człowiek jest po prostu "zły", napawa się widokiem krwi bezbronnych... i to nie tylko zwierząt.:(
    Pozdrawiam bardzo cieplutko , słonecznym i bardzo mroźnym dniem.:)

    OdpowiedzUsuń