sobota, 11 marca 2017

Coraz bliżej wiosny








14 komentarzy:

  1. "stoliczek się nakrył"
    kwiaty zakwitły
    pora na pozbycie się
    lodu spoczywającego
    na dnie zardzewiałego
    wiadra...
    Niedzielnego spełnienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś nocą znów wszystko zamarzło, ale teraz słoneczko odrabia zaległości. Pięknej niedzieli ninelsg5.::)
      Serdeczności posyłam.:)

      Usuń
  2. mniam mniam... cały stos witamin
    i do tego pierwsze wiosenne kwiatki
    wspaniale nasycasz nas Daguniu
    a u mnie ponuro, pochmurnie
    pozdrawiam porankiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione owoce, brak tu migdałów, które uwielbiam, ale to chwilowy brak. Kwiaty wzięłam z ogródka, obserwuję je... jak delikatnie się rozwijają.:) Serdecznie pozdrawiam i słoneczko posyłam.:)

      Usuń
  3. Na plantach w Krakowie kwitną przebiśniegi i pojawiają się różnokolorowe krokusy.Zapowiedż wiosny w wielkim mieście.
    Z owocków na półmisku najbardziej smakują mi gruszki.
    Jak mam chęci i siły to robię sobie koktail owocowy w mikserze.Ale obieranie ,krojenie...nie zawsze mam na to nastrój.Czasami owoce się psują i po prostu je wyrzucam.
    Gigantyczny brak chęci do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Ciebie rozumiem @liiviio. Apatia, obojętność, wieczne zmęczenie.... Bywa, że dopiero solidny głód wyzwala trochę energii. To nie jest dobry stan, musowo z tym walczyć, myślę że wiosna zrobi swoje, że ta energia życiodajna zmieni myślenie i doda sił. Czego życzę Tobie i ...sobie. Serdeczności Moja Droga posyłam. :-)

      Usuń
  4. przebiśniegi, krokusy, wawrzynek wilczełyko, niebiańsko niebieskie przylaszczki...kocham te kwiatowe zwiastuny wiosny i co rok na nie czekam:) a teraz wiosna już tu jest i obfitość kwiecia i zieleni jest coraz większa:) wszystkiego najlepszego na wiosnę Daglezjo! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiecia coraz więcej...otaczaj się nimi, niosą tyle dobrych myśli, tyle lekkości. To jakby katharsis po zimowej 'szarości'. Najpiękniejszej wiosny Amasjo Ci życzę,a w czasie jej trwania spełnienia pragnień.:-)

      Usuń
  5. CUDNA jest Pani Wiosna Daguniu; zwlaszcza w Twoim wydaniu; potrafisz ukazac nam jej najpiekniejsza strone. I to ciepelko ... mmmm ... :) Teraz ciesze sie slonkiem, bo jeszcze nie agresywne, lecz juz dzis obawiam sie go upalnym latem.
    Pozdrawiam Cie Dagus serdecznie,
    siedzac na balkonie i podziwiajac
    pieknie rozgwiezdzone niebo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alenko.:-) Wiosenka taka sobie, nie za ciepła, ale już kolorowa, już śpiewu pełna, tylko ja...taka "nie wiosenna":-(
      Patrzysz w niebo...kocham takie wieczory, tylko u mnie jeszcze chłodno i chmurnie, gwiazdy pochowane, księżyc czasem się uśmiechnie i ucieka. Zaczekam na maj.:)
      Pięknie pozdrawiam, kolorowej wiosny Alenko Ci życzę i uśmiechniętej od ucha do ucha.:-)

      Usuń
  6. Gdzie jesteś Daglezjo..gdzie Twoje piękne zdjęcia i muzyka??
    Brakuje mi tu Ciebie..!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Liiviio, jestem...tylko ciągle zmęczona. Smutek sobie mnie obrał za towarzyszkę, a nim nie chcę się z nikim dzielić. Ale już będzie dobrze...na pewno będzie, bo to maj niedługo i bzy, słowiki, a ja taka senna.
      Cieplutkie pozdrawiam,wspaniałych wrażeń ze spacerków Ci życzę i przytulam.:-)

      Usuń
  7. ..zdjęcia są urocze, jak zawsze zachwyca piękno Natury.. chociaż jeszcze poranki chłodne, ale piękne słonko troszkę rozgrzewa i nastraja pozytywnie do życia ;)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna najpiękniejszy czas wśród pór roku. Lato ciepłem ją przerasta, jesień barwami, ale jedynie Ona ma wielką moc. Daje życie roślinom i zwierzętom.Życzę Ci Mgiełko by Twoja wiosna wszystkie barwy tęczy,a we włosach promyki słońca.:)))

    OdpowiedzUsuń