niedziela, 1 października 2017

Przyszła do mnie.....

Jesiennieją obłoki

========

na skrzypcach zieleni
na łodzi poranka
gwiazdokrzew tej nocy
zostawił swój cień

na polach na kwiatach
na drzewach na łąkach
on piękną muzykę
rozwiesił wśród mgieł

a wiatru śpiewanie
pomiędzy drzewami
tak serce łaskocze
tak wznosi do chmur

lecz próżne marzenie
żałosne westchnienie
za późno za późno
na cud.....

Wiersz z 2014 roku.....Daglezja

 
Przyszła do mnie rankiem...pięknie wystrojona.
Dumna Pani Jesień...wyciąga ramiona.
To, że taka piękna ...niczego nie zmieni.
Koniec lata niesie...uścisk Tej Jesieni...
                                   





   Spóźniony gość...

8 komentarzy:

  1. gwiazdokrzew
    rozwiesił wśród mgieł wiatru śpiewanie, ale do mnie już nie dociera, a jesień spływa z Twoich wspaniałych zdjęć
    moja jesień jeszcze trwa .... ech
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna na razie moja jesień...ale nie wiadomo co jutro się zdarzy.:-) Pogoda jest taka nie przewidywalna Rysiu. Cieszę oczy i serce teraźniejszością..bo cóż jest ważniejszego niż ta chwila..a i ona zaraz przeminie.
      Posyłam barwy i zapachy jesieni.:-)

      Usuń
  2. Dzisiaj przebitką jest wiersz - piękny, wyzwala niesamowite emocje.
    Zdjęcia - w interesujących ujęciach.
    Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłonę każdym zmysłem te cuda jesieni Ninel. Przecie to przedśpiew zimy, a zima jest piękna ...no i po zimie wiosna!
    Najpiękniejsze barwy jesieni Ci posyłam z pozdrowieniami.

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.youtube.com/watch?v=NGorjBVag0I

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia zachwycają i urzekają mnie. Aż serce boli od wdzięczności za te cuda jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och cuda, cuda, jedynie w przyrodzie takie występują, człowiek potrafi jedynie je kopiować.:-)
    Serdeczności posyłam Pellegrino.:-)

    OdpowiedzUsuń